Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Μια βοσκοπούλα αγάπησα - Το όνειρο. Δημοτικά τραγούδια της αγάπης από τον "ΑΜΥΝΤΑ ΣΚΟΠΙΑΣ"

Στίχοι: Γεώργιος Ζαλοκώστας

Μουσική: Παραδοσιακό
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Ζάχος

Μια βοσκοπούλα αγάπησα,
μια ζηλεμένη κόρη
μα την αγάπησα πολύ
 ήμουν αλάλητο πουλί
ήμουν αλάλητο πουλί,
δέκα χρονών αγόρι.

Μια μέρα που καθόμουνα,
στα δέντρα τ' ανθισμένα
Μαριώ της λέω σ’ αγαπώ,
μα ντρέπομαι να σου το πω
μα ντρέπομαι να σου το πω,
τρελαίνομαι για σένα.

Από τη μέση μ’ άρπαξε,
με φίλησε στο στόμα
και μου ’πε μ’ αναστεναγμό,
για της αγάπης τον καημό
για της αγάπης τον καημό,
είσαι μικρός ακόμα.
…….

Μεγάλωσα και τη ζητώ,
μα ήταν αλλού η καρδιά της
μα εγώ ποτέ μου δεν ξεχνώ,
το γλυκοφίλημά της
μα εγώ ποτέ μου δεν ξεχνώ
το γλυκοφίλημά της.


ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ (Στην Αγιά Παρασκευή)

Μες στην Αγιά Παρασκευή
κοιμάται κόρη μοναχή
κοιμάται κι ονειρεύεται
πώς την αυγή παντρεύεται,
κοιμάται κι ονειρεύεται
πώς την αυγή παντρεύεται.

Μάνα μου γλυκιά μου μάνα
είδα όνειρο κακό
μάνα μου καλή μου μάνα
εξήγησε μου τ’ όνειρο.

Πύργο ψηλό ανέβαινα
σε περιβόλι έμπαινα
και δυο ποτάμια με νερό
στη μέση ήμουνα εγώ
και δυο ποτάμια με νερό
στη μέση ήμουνα εγώ.

Μάνα μου γλυκιά μου μάνα
είδα όνειρο κακό
μάνα μου καλή μου μάνα
εξήγησέ μου τ’ όνειρο.

Ο πύργος είναι  ο άντρας σου
το περιβόλι ο γάμος σου
τα δυο ποτάμια με νερό
κρασί για το συμπεθεριό
τα δυο ποτάμια με νερό
κρασί για το συμπεθεριό.